ტრენინგის I-II დღე
ტრენინგი დაიწყო ფილმის ,,ხიდი"-ს ჩვენებით, სადაც კარგად ჩანდა რაოდენ მნიშვნელოვანია პროექტებით სწავლება. გავეცანი ელექტრონულ წიგნს ,,პროექტებით სწავლება", გავეცანი ნავიგაციას. განვიხილეთ პროექტის გეგმები, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები.
შევქმენი ბლოგი.ვისწავლეთ საქაღალდეების სტრუქტურის შექმნა.ვისაუბრეთ ბუკლეტებზე , ბროშურებზე და მათ აქტუალურობაზე. ვნახეთ ბროშურის შაბლონები.
გავეცანი შეფასების რუბრიკას, მოვიფიქრე პროექტის თემა. გავაკეთე პროექტისა და ბროშურის პირველი მონახაზები.
ტრენინგი დაიწყო ფილმის ,,ხიდი"-ს ჩვენებით, სადაც კარგად ჩანდა რაოდენ მნიშვნელოვანია პროექტებით სწავლება. გავეცანი ელექტრონულ წიგნს ,,პროექტებით სწავლება", გავეცანი ნავიგაციას. განვიხილეთ პროექტის გეგმები, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები.
შევქმენი ბლოგი.ვისწავლეთ საქაღალდეების სტრუქტურის შექმნა.ვისაუბრეთ ბუკლეტებზე , ბროშურებზე და მათ აქტუალურობაზე. ვნახეთ ბროშურის შაბლონები.
გავეცანი შეფასების რუბრიკას, მოვიფიქრე პროექტის თემა. გავაკეთე პროექტისა და ბროშურის პირველი მონახაზები.
ტრენინგი დაიწყო ფილმის ,,ხიდი"-ს ჩვენებით, სადაც კარგად ჩანდა რაოდენ მნიშვნელოვანია პროექტებით სწავლება. გავეცანი ელექტრონულ წიგნს ,,პროექტებით სწავლება", გავეცანი ნავიგაციას. განვიხილეთ პროექტის გეგმები, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები.
ОтветитьУдалитьშევქმენი ბლოგი.ვისწავლეთ საქაღალდეების სტრუქტურის შექმნა.ვისაუბრეთ ბუკლეტებსა , ბროშურებზე და მათ აქტუალურობაზე. ვნახეთ ბროშურის შაბლონები. გავეცანი შეფასების რუბრიკას, მოვიფიქრე პროექტის თემა. გავაკეთე პროექტისა და ბროშურის პირველი მონახაზი.